Thursday, August 11, 2011

On-board photography

Sunset ahead!

26 comments:

Woody said...

A funny title! It's been so warm here, I can't relate to the hats and jackets.

John said...

Everyone loves a sunset - even when it's freezing cold!

Malyss said...

You all shared a wonderful light.. and a cold wind, it seems!as well as a great travel..Paradise on earth, in other words!:o)

Dina said...

The red lighting on board adds a special effect.
I'd love to be on the ship, shooting that sunset and savoring the cool wind.

imac said...

Thats about right there Rune, we all scramble to shoot the sunset-or-rise.
Catch em atit, thats the photographer in you my friend.lol

Bare bilder - Pictures only said...

...og der skulle jeg gjerne ha vært med kamera...
Flott bilde Rune:)
Ha en fin kveld og riktig god helg:)

VALKYRIEN said...

For et stilig bilde! Og for et nydelig lys, ikke rart alle har kamera rettet samme vei!

Banjo52 said...

They are obviously cold, but it's still a feel-good shot.

becky said...

What a sense of humor you have, Rune! It is amusing to watch people go after the sunset day after day after day...the magic hour that elicits a clapping of hands when the sun dips into the sea...

Irene said...

Herlig bilde! Godt å se at det er flere enn meg som går "bananas" med kameraet :)

Flotte bilder av fyret også .... har ikke klart å henge med overalt i bloggverden. Er vel naturlig at det tilbringes mindre tid foran skjermen når livet er godt å leve utendørs!

Ha en toppers helg, Rune ... Irene

EG Wow said...

This is fun, Rune. I like how you've captured everyone enjoying the sunset.

theartofbalancing said...

Kult bilde! Jeg liker godt kontrasten mellom den sterke grønne fargen på gulvet og de duse fargene på himmelen :)

Barbara said...

LOL! Great title - and that light is so beautiful.

HansHB said...

Er det midnattsola som skal foreviges? Tøft bilde!
Ha en flott fredda'!

Viola said...

Knallfint bilde Rune! :) Og se den gule myke horisonten! Savner havet jeg.. og skulle gjerne likt og stått på en båtripe igjen.. under den lyse nattehimmelen.... :)

God helg ønskes deg! :)

Anne said...

Oj Rune, du er på, eller har vært på båttur langs kysten. Flott da gitt, og en oppever sikkert massevei underveis lanfgs vårt langstrakte land. Tipper den Hurtigruta fikk en opptur etter den fotte tv-serien som gikk på tv ja, og fint er vel det for har vel jammen ikke gått så alt for bra med det selskapet.

Håper en dag jeg også, men sjøsyk jeg har lett for å bli desverre.

Lo høyt da jeg så dette bildet da, så typisk så typisk, og morsomt å se lisom noe annet enn det motivet ale har forran seg også, men det kommer kanskje...?

Klæm t dæ

E Squared and Mui said...

Makes me wonder what they're seeing (other than the sunset) that I am not.

Kalyan said...

nice capture!

Birdman said...

Looks like the ferry I took the other night at sunset.

Barbara Martin said...

Thanks, RuneE, for sharing this photo delight.

GAWO said...

Fotoklubben på tur? :-)
Ser sånn ut i hvertfall. Ser at det er plass til meg der ved rekka.
Jeg flirer litt av han som står der og holder på hatten. Morsomt bilde. Bilder av solnedganger har vi sett mange av,og flotte er de, men denne typen her har virkelig sin sjarm.

Erika said...

Photographers always like very much to take pictures of sunsets amd me too.
Nice Sunday!

Marka said...

Reminds me of my trip from Sweden to Latvia, where I was doing the same thing. Cheers!

GAWO said...

Du bør absolutt ta turen og besøke BB. Virkelig spennende og se hvordan de hadde det. Det var ikke anledning til å fotografere inne dessverre, men ute var det fritt fram. Jeg lurte fælt på det med flagget. Men etter litt så jeg at det var mange flaggstenger - fra flere land. Tror det var fra de land han hadde besøkt. Er ikke helt sikker.

ArneA said...

Det Blæs, men havet går ikke hvitt så det kan ikke vært mye. Havblikk kaller de det vel der oppe.

Ken Mac said...

looks like a windy one