Friday, February 19, 2010

Snow on My Bench

From my terrace

19 comments:

Anne-Berit said...

Du blir nok litt våt i baken om du setter deg der.Veldig som det snør hos dere.Ha en fin fredag:)

Paulie said...

So that's where MY snow is!!!!!! On top of your bench!!!!!

I will have a bench psoted for Friday at midnight.

lynnwiles said...

A nice b&w abstract - too bad that is what your terrace looks like now.

Gallow said...

Wow, I tried a similar photo today, but it didn't turn out nearly as nice as yours. Great work. Thiw one was mine

http://picasaweb.google.com/steve.gallow/20100218#5439763265850256114

James said...

I like this photo. I also took a similar photo last week. It wasn't a bench though. Mine has three levels of snow.

Barbara Martin said...

An interesting view of a snow covered bench, RuneE. My snowy bench is up this week.

Lara Neusiedler said...

a great b&w!

Carolyn said...

You can feel the crunch of the snow. The detail of the glistening refractions of light is incredible. I'm in awe.

Ann said...

Is the snow falling all the time, that you don't bother shovelling the snow?

Do children these days come and say,"Shovel your snow?" and earn soem pocket money?

Anne said...

Jammen ta skal en si det er snø på vestlandet også ja :-) men anbefaler deg ikke å sitte på den der ennå nei. Vent du Rune til vår sola har smeltet den snøen vekk, da er det no tryggere å slenge baken neppå.

herer nå mitt bidrag da :-)

Fn fredag til deg kjære venn.

Dina said...

Shalom to you and all.
In contrast to your gorgeous layers of snow, today I tied my benches in to a place of thermal baths. :)
Come on in, the water's fine.

Heges fotoblogg said...

Vanskelig å finne steder å sette seg ned nå om dagen ja :) Liker sv/hv versjonen av snøen.

Malyss said...

I have to believe you if you say there's a bench under there...Ü
Anyway, beautyful graphic picture!

Dagrun said...

Knalltøft, Rune!!!

Og ja, snø og is ja, jeg gikk på trynet... eller på siden blir det vel, på vei på jobb i dag så blodet silte bokstavelig talt. Snø er pent å se på, men ikke så fryktelig praktisk nå når den er knallhard. Tidligere i uka ble jeg påkjørt bakfra av en som ikke klarte å stoppe, og før det igjen gikk vinduspusserne mine føyken da jeg stoppet og is fallt fra take på bilen og ned på frontruta.

Fælt som jeg babler, men som du skjønner er jeg lettere uvenner med all denne vinteren akkurat nå...;) Ha en flott, flott helg!

Reader Wil said...

Our snow went all to Norway, now all what's left here, is rain and more rain! My benches are from a few years ago in warmer places.

Carolyn Ford said...

I don't see any prints left by recent "sitters!" I can't imagine why!? Fabulous perspective and glittering snow crystals...another "wow" for you!

Gärdsmygen said...

Bänkarna börjar bli svåra att hitta nu...:) Ursnyggt foto!!

Rune (Bildebloggen) said...

Har jaktet på benker selv, men snøen tar overhånd, ikke noe sted å sitte, ei heller benker å se. Ser snøen har kommet til dere i mengder også. Godt det snart snur, for nå har vi mer enn nok snø syntes jeg. Ble et lekkert bilde du fikk av denne benken, veldig pent med lyset (som jeg ser for meg kan være en solstårle) komme inn fra siden.

Ha en fin helg :)

Ida said...

Nydelig lys og fine konturer.
Har sett og sett...
Så enkelt, og så vakkert!!!