Wednesday, December 09, 2009

Wire of Peace

Keeping the gate open in December

13 comments:

ANNA-LYS said...

Peace brother!

Dina said...

I'm all for peace-wire and open gates. Much nicer than barbed wire.
Nice artistic photo.

Anne-Berit said...

Tenk om det hadde vært sånn over alt,hadde vært noe det:)

VALKYRIEN said...

Det første jeg tenkte på da jeg så bildet, var at Nobelkomitèen har krongla det til....Men de holder antagelig døra åpen for presidentens eventuelle bragder....men det var jo min tolkning da! :)

Stilig bilde!

lynnwiles said...

I was photographing an open gate yesterday, but I must say that I prefer your peaceful colors better.

Gerald (Ackworth born) said...

truly enigmatic

Anne said...

Nydelig farge, det var det som slo meg, irret kobber?? som kirketårn, noe som er den vakreste fargen jeg vet :-)

Dimple said...

I don't know what you meant, but I think a wire holding a gate open in December would bring great peace of mind when coming home in the dark during a snow storm!
Very nice shot!

Rune (Bildebloggen) said...

Ja til åpenhet og tilgjengelighet, hele tiden. Ser ike ut som det var så lenge siden den fikk et strøk med hammerslagmalingen den der :)

Sylvia said...

Oh, yes! May the Peace be blue as you paint it!

Marka said...

Nice colors! I like the subject and the composition as well.

ArneA said...

Hva sier Rusty girls til en slik coating

maggiescamera said...

Great photo. I love the contrast between the sharpness of the foreground and blurriness of the background. Also the contrast between the color of the chain and the part that's chipping.