Wednesday, July 09, 2008

A personal Award

I was totally astounded when I got the message that I had got an Award designed personally for me by Paulie. In her post she writes:

I promised myself to acknowledge my favorite blog participation challenge when I got to 500 posts on my blog. Rune's challenge has made me think of the meaning of a bridge, not always a photo of the beautiful bridges for cars and trains and people to cross that we immediately think of . . . but the milestones in life that are considered bridges also. Thanks for making me think, Rune!
In this age of blogging, where Awards are everywhere, it is indeed an honour to get one that is made only for me. It is also very, very pleasant to get one for writing and doing things that I have mostly done for myself. My blogs were (like many others) started as self medication projects, but they have during the couple of years they have existed gone somewhat their own way. I suspect that is the case with lots of other blogs too.

The Bridge project was started in just this kind of spirit - that there is more to communication than concrete and steel. It is about people.

One of the greateest benefits has been the correspondance and "meetings" I have had with a lot of nice people all over the world - like Paulie, whose own blogging is always interseting.

Thank you PAULIE!!!

13 comments:

Abraham Lincoln said...

Fireworks are one thing I am not good at taking pictures of. That and lightening.

HildeS. said...

Gratulera,
og vel fortent:)

Your EG Tour Guide said...

Congratulations, Rune. How very nice of Paulie!

GMG said...

Hi Rune! Congratulations on another truly deserved award!
This month promises to be even more hectic than the already chaotic previous ones! Anyhow, a blogging break is absolutely needed to balance the atmosphere. So here I am enjoying your blog!
And I absolutely adored your photos of the York Cathedral! Awesome!
Thanks for your comment on Blogtrotter, where I’ve now posted my 401st post (on Ann Arbor, Michigan, USA)! Have a great week!

nonizamboni said...

Congratulations! And I heartily agree with your comments about your project.

Maria said...

Congratulations!

John said...

Graulerer med award, Så fortjent!
Congrats on the award, well deserved!

Anemone said...

Se innom..., har en på lur jeg også.

Kan heller ikke annet enn å kommentere katedralen under her, for du er kanskje rette mann til å svare på et spørsmål.

Du vet, vår Nidarosdom, er sikkert en domkirke fordi det er "sete" for en biskop...(?)..., så har vi kirker..., så har vi katedraler, hvorfor heter det så???

Tenker på Peterskirken, som er sikkert både stor "sete" og hovedkirke, DET er plutselig kirke det da, og Kølnerdomen...litt på samme måte... Dette går meg helt i surr, og går sikkkert litt i sur for deg også så underlig som jeg er til å forklare meg :-)))) stakkar.


stakkar

Dina said...

Congratulations Rune! I really like what you say here and agree totally with what was said about you. Keep up the good work.

John said...

Ja jeg vet hva du snakker om.
Jeg startet med 14.4 modem i sin tid og det var stort når vi fikk Isdn og kunne kjøre begge linjene og surfe på 128k. Bruke 3G i fjor sommer når vi var på tur til nord, men stort sett bare til å sjekke været og lese litt nyheter.

I år tenke jeg at jeg kunne prøve å legge ut noen ferie bilder på bloggen under veis, så jeg har lånt med utstyr fra jobben som støtter super 3G(HSDPA), det har 1300kbps ned og 3G hastighet opp.

Så neste bropost blir forhåpentligvis en bro et sted mellom Drammen og Lofoten. :-)

Ja jeg er nok litt båtentusiast, er oppvokst med båt og stortrives på vannet. Hadde en Fjord 815 selv i noen år, men nå låner jeg bare min far sin som ligger i Oslo. Det er langt i fra en Yacht, men stor nok til at man kommer seg utpå.

Ha en fortsatt fin kveld på hytta.

Pernille's ting og tang said...

Gratulerer med Awarden! Den har du virkelig fortjent!

Synd jeg ikke ble med på den siste Broer som Binder, men jeg var på ferie uten data. Får komme sterkere tilbake i August! Syns Broer som Binder er virkelig spennende og morsomt!

Ha en fortsatt trivelig sommer:)

detroit dog said...

Very nice award! Amazing how the "little" things mean so very much more; it's nice that someone acknowledges your importance in their life.

Old Wom Tigley said...

Well done Rune.. I like what your blogs started out as.. I can relate well to that.. little did I know what I was in for when I started mine... well done again..
Tom